Hazella Merhabalar hanimlar 31 bitti tansiyonum 12.8 hafif odemim oluyo bazi gunler bu haftalarda normalmi bu tansiyon sizce
Dilosseee Hazella benim de hep 12 çıkıyor canım bende 31+5 im nırmal ama bende ödem olmuyor kaç kilo aldın sen hamur işlerinden tuzdan uzak durmaya bak canım
Hazella gamzosgamzos tesekkur ederiim kimi yerde 12 tansiyona bile yuksek denmis o yuzden merak etmistim
Hazella Dilosseee doktorum odeme musait bi yapim oldugunu soyledi zaten bu haftalardan sonra odem olabilirsin diye
liveyourlife Normalde tansiyonunuz 12 8 ise normal ancak daha düşüklerden bu seviyeye geldiyse tuz karbonhidrat konusunda dikkatli davranmakta fayda var