Ayse476 amin canım 🍀4.haftada başladı keseyi yeni görmüştük 7.haftaya kadar yoğun sürdü hatta ara ara kanamada oldu ama iğneleri fitili düzenli kullanınca geçti çok şükür. Artık tuvalete gitmeye korkuyordum nedeni yoktu doktor yerleşme kanaması olamaz yerleşmiş kese zaten görüyoruz dedi, kanama alanıda yoktu düşük olarak bakıcaz artık eski kanda olabilir belki dedi. 6+4 de kalbini duydum içim çok rahatladı çünkü her kontrole gittiğimde korkuyordum kötü birşey dicekler diye ama geçti çok şükür şimdi hafta 1 kere oluyor hemen geçiyor. Ama senden rica ediyorum sakın stres yapma ben çok stres yaptım ve kafaya taktıkça daha çok geliyordu. Eşimden de Allah razı olsun hiç bir şekilde beni yormadı yardımcı oldu temizlikten yemeğime kadar hep yaptı. İlk gebeliğim kürtajla sonlanmıştı şimdi diken üstündeyiz. İnş hepimiz bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız Rabbim isteyen herkesede bu duyguyu nasip etsn.