Valla canım ben 36 haftaligim iki kere grip geçirdim biri çok ağırdı yutkunamıyordum bile pastil aldım bitane haftasonu pzt olunca doktora gittim kesinlikle bogaz spreyi kullanmicaksin dedi pastilde ben tavsiye etmiyorum dedi bana bebeğime zarar vermicek bi antibiyotik verdi onla geçti çok sukur