Halide_70 Arkadaşlar dün kısa süreli bugün de ikinci kez karın ağrısı ve kasık ağrısı hissediyorum. İkizler mi ağırlaştırdı acaba? Dayanılmaz bir ağrı değil ama biraz can sıkıcı. Yorumlarınızı bekliyorum.
Mevludedamgaci Halide_70 bende 15+2 haftaligim ikiz değiller ama benimde ara ara kasıklarına ve belime ağrılar giriyor çok uzun sürmüyor geçiyor
Halide_70 Mevludedamgaci çok şükür benimki de birkaç saatin içinde geçti. Vücudun yeni düzenine alışmak biraz zaman alacak galiba 🤗