Tugce0133 Zaman hiç geçmiyor mu bana mı öyle geliyor kızlar 🙄 yoruldum artıkkkk… Sizler de nasıl gidiyor?
Szeys Tugce0133 37+3. Kaldı mı son 3😁 çarşamba sezaryen olacağım inşallah. Ağrılar sancılar idare ediyoruz
Bedihauslu Tugce0133 38+0 dan selam o kadar yorgunum ki anlatamam sanki tüm dünyanın yükü bende gibi idare etmeye çalışıyoruz şuan
Merveee34 Tugce0133 37 olucaz bu gece 😍18 ekimde sezaryen günümüz 😌çok ağırlaştım .2-3 gündür kendimi iyi hissetmiyorum . Yürümek eğilmek oturmak benim için işkence oldu artık 😱Tabi bugünümüze şükürler olsun 🤲🏻 Az kaldı insAllah ❤️
SeherS 38+5deyim kontrole geldim ama bebek kaka yemeye başlamış gibi , 5 saat sonra sezeryan olucam, hiç beklemıyordum, heran hersey olabılır😀
Essa33 Tugce0133 36 haftalık olduk arada ağrı oluyor ama geziyorum hep hiç durmuyorum zamanda hızlı geçiyor 😄