Nymphadoraa Mom54544 çıkarsınız normal değer bu. Biz 12.5 ile çıktık. 17 olunca yatırılıp tedavi uygulanıyor
sibelyrl Mom54544 biz 11 le çıkmıştık bir şey yok değerinde çok normal canım. 15ten sonrasını çıkarmıyolar genelde.
Mom54544 hepoyleolurzaten Ya inşallah dua et besleyemiyorum ki emmiyo cadı kızım mama verdik 2 gündür evde inşallah tutar çeker de rahatlariz strese girdim dün sarilik çıkınca hiç ememedi
hepoyleolurzaten Mom54544 Hiç stres yapma, emer 🙏🏻 evde güzel bi duş al 🤗 Sen stres yaparsan bebek onu hisseder, sakin kalmaya çalış 🙏🏻 Değer de normal bizim 3 tü. 14 ten sonrası için tutuyorlardı benim doğum yaptığım hastanede
Mom54544 Nymphadoraa sibelyrl 8.1 misti dün hemen ışığa koydular 24 saattir ışıkta bekliyo kuzum ya bugün 4.1 e düşmüş çok şükür
Mom54544 sibelyrl Hic bilmiyorum dün saat 10 dan beri falan mavi ışıkta göz bandıyla kokoş kokoş yatiyo kızım inşallah çıkarız bugün o değerle evimize gideriz içime bı enerji geldi değeri düşük görünce tamamen sıfır i beklemeyiz heralde 😢
Mom54544 Nymphadoraa Cikis verdi ama pazartesi tekrar gelicez kan uyuşmazlığı çıktı ikimizin arasında