Yagmur00 Kızlar dun bugun cok hareketsiz ya bebegım 2 gun once kı gıbı tekme kıpırdama yok bu haftada larda sizde war mıydı bıde karın altım acıyor gibi agırım acıyor mu anlam vermedim
ikiprensesannesii Yagmur00 rahim baglari gerildigi icin oluyormus hareket icinde arada benimkide oyle yapiyo keyfine gore tekme atiyo😂😂
bahtnurr1 Yagmur00 36 olduk biz ama son 1-2 haftadır öyleyiz herkeste farklı zamanlarda gösterebilir tabiki. Artık alanları daraldığı için galiba öyleler 😊 ben çok tedirgin olunca tatlı bişeyler yiyorum sola yatmaya çalışıyorum
Edacevik Yagmur00 canım aynısı bana olmustu sancım vardı hatta o haftada gittim doktora bebis dönmüs o yüzdenmis doğum pozisyonu alıyor artik
Yagmur00 ikiprensesannesii tesekederimm canım dunde gıttım birsey yok gayet iyi dedı 🙈baktım bugun de beni uyandırma dı sıpa acaba keyfimi gelemedi
Yagmur00 bahtnurr1 tabi canım demedim benle aynı illaki birilerin benle aynı seyi yasıyor dur canim tesekederimm benım kı tatlı sewmıyor 🥴🙈🙈
ikiprensesannesii Yagmur00 az kaldi artik yerleride daraliyo onceki gbi cok hareletli olamaycaklar malesef 🤭
Yagmur00 ikiprensesannesii kız benım kı cok usengec valla aynı babası bıde popusunu donuyor 7 aydır gostermıyor 🥰🥰yuzunu
ikiprensesannesii Yagmur00 benim ilk kizim oyleydi smdide cok sakin bi bebek 😂🤭 buda tam tersi artk dur diye yalvariyorum doguncada boyle olmaz insallah 😂😂
Yagmur00 ikiprensesannesii allah bagslasın canım ya 🥰🥰🥰🥰ınsallah dogunca sakın olur yoksa wayy haline 🥰🤪🤪
Yagmur00 Edacevik bacım dun sonuclar imi gosterme ye gittim ben orada dedım hareket etmedi oda baktı hatta dedım donmus mu dedı yok daha donmedi