Ask_hosmus morkaranfil bence erken daha döne bilir yaa burda görmüştüm koltuktan belden yukarısını aşağıya mı ne sarkıtıyodu
Hilal-95 morkaranfil melike_yoga var instagramdan bakablırsın kuzum emekleme pozisyonunu da işe yarıyormuş herhangı sıkıntın yoksa bi bak derim doktorunada danış tabi
Ilkayy Ask_hosmus öyle şey mi olur her gördüğünüzü sakın uygulamayın doktorunuz napmanız gerektiği söyler zaten
Ask_hosmus Ilkayy ben yapmadım zaten burdan gördüğümü söyledim ayrıca egzersiz olarak yapan var onları hamileyken tabikide doktorun dediğini yapması lazım ama fikir sormuş kadın yapan varmış dedim yap demedim 😊
edasahbazsahin Ben de çok takılmıştım bu konuya 35. Haftamda döndü kızım. Ben yürüyüş ve bol dua ettim inşirah ve ayetel kürsi çok okudum karnımı severek. Sezaryenden korktuğum için kızımda yüzüme güldü döndü😊 ama daha çok erkenmiş son günlerde bile dönüyormuş
Aminee32 Hiç üzülmeyin bence benimki 32.haftadayim şuanda döndü ve aşağıya başka yapıyor erken bile doğabilir yani şak diye o şekilde olmasi bence çok daha iyi