Nesrin01 bende cmt sabah 7de nişanım geldi bir kere gelir sanıyordum 3gun sonra sandım başladı 3gun boyunca ara ara geldi pzt sabah kontrolüm vardı doktora nişanım geldi dedim gün aşırı gel bir hafta sürmez doğurursun dedi salı akşam 8de sandım başladı 9dahastaneye gittim 1cm açıklık vardı sancılı evde çekmek istiyorum dedim eve gelince sıcak dus aldım pilates topunda sabah 4.5 kadar hopladım zıpladım çok yoruldum agrım vardı ama uyumak için oturunca suyum patladı. Üstümü değişip 5te hastaneye gittik suyumun geldiğini söyledim yatisim yapıldı devlet hastanesi bu arada 2cm olmuş açıklık ordada pilates topu verdiler 10.45 falandı sandım arttı nst’ye bağladılar öyle 12ye kadar şancı çektim sonra çatala aldılar 10dk falan dogum oldu. Suyun patlayınca hemen gitmen gerekiyor bide suyunu doğumda patlamaları daha iyiymiş dogum daha kolay oluyormuş. Nisanda da bir haftaya kadar bebek geliyormuş ama daha erkende gelebilir. Yani toplamda akşam 8den öğle 12ye kadar şancı çektim son 1saati çok sanciliydi oncesi katlanilir agrilardi. Lavman falan yapılmadı allahın takdiri sabaha ne yediysem çıkardın su bile içsem geri geldi doğuma ac yorgun uykusuz girdim bir damla gücüm yoktu dogumdan sonra ilk acim sonra uykum var dedim ama analık işte emzirdim sonra bebeğimi seyrettim nefes alıyor mu iyi mi diye 5dk bir kontrolden uyuyamadım