Merhaba hanımlar iki gündür karın ağrım var. Nasıl anlatsam ishal başlangıcı olduğunuzda ince ince bir ağrı sancı olur ya o şekilde. Bazen de vajinamda ağrı oluyor.
Birde grip oldum. Ne yapsam hafifler.
Doğum icinde sezerayana karar verdim. Olurken genel anestezi mi veriyorlar yoksa spiral anestezi mi ? Hangisi daha iyidir