Öncelikle herkese kolay bi doğum diliyorum. Kendimi hep normal yapicam diye hazırlamıştım bu süreçte. Ufak tefek biriyim 155boy. 42ile hamile kaldım :) Devlet Hastanesi’nde oluyordu kontrollerim birkaç kere özele gittik memnun kalmadık. Merkezde 1tane özel hastane vardı zaten oda imkanları yetersiz para tuccarligi yapar bı yer. Her neyse:) öyle derken artık 40+2ye kadar devletteydim. Sıkı takip son hafta artık hergun nst. Bana 20.haftamfan beri sen ufak tefek sin çok gezme erken doğum senin gibilerde çok dediler. Doktorlar bunu diyen. Dikkatli bı hamilelikti zaten ama sorunsuzdu. Son haftalar sancılar çıkıyordu 30 50 gibi hissetmiyordum ben. En son 75leri gördüm ama hala doğum olmuyordu. İçim içimi yiyordu bişey olursa beklemekten diye. Annemin ilk çocuğu ölü doğdu. Günü geçmiş. Sancı yi hissetmemis. Hala tam nedeni bilinmiyor bı gidiyor olmuş çocuk. Bu bende travma yaratıyordu zaten. 37den beri çocuğum gelsin diye uğraştım. Yürüyüşü arttirdim squat hurma vs. Ama ufacık ben 3930 kilo çocuk tasiyormusum. İçim çok rahatsızdı muyanehanesi olan güvendiğim bı doktora gittim. İlk kontroldu. 40+2de. Kabul eder misiniz beni dedim artık yönümü sezeryana dondurmustum sağlığından önemli değildi. Çatı muayenesi yaptı. Catin dar ve basık dedi. Ama herkes doğurur illa normal dersen normal yaparız bejleriz dedi. Bebeğimin baş çevresi karın cevrrsi normal için sinirdaydi. Kilosu da 3600kusur çıktı ultrasonda. Ben kararımı verdim sezeryan dedim. İlcede ozel bı hastanede oldu dogum.2gun sonra doğum gerçekleşti. O hastanenin yeni doğan bakım ünitesi vs yeterli bı hasyaneydi içime sindi.doguma girdik çıktık cocuk 3930 kilo😃 ve tam zamanında mudahaleymis dedi çocuk plesantadan ayrılmak uzereymis. Dün yada kontrolün olduğu akşam olmuş büyük ohtimalle dedi. Allah’a şükür hislerimi dinledim uykularım artık kaçıyordu annemngozumun önündeydi hep. Allah kimseye o acıyı yaşatmasın. Sağlıkla kavuşsun bebeğine. Tek tavsiyem şuan hislerinizi dinleyin. İçinizin rahat etmediği yerde bı hata olabiliyor hemde dönüşü olmayan.. şuan iyiyiz her baktığımda şükrediyorum. Ağlamaklı oluyorum aklıma geldikçe. Ama ameliyat için hiç birşey hissetmedim diyebilirim. Öğlen 1bucukda bebegm doğdu akşama ikimizde hem gaz hem tuvaletimi yaptik. Sorunsuzdu o kısmı😊Dün eve geldik 4saatlik uykuylayim doğduğundan beri. Birbirimize alışmaya çalışıyoruz. Biraz uzun oldu ama hislerinize güvenin kizlar anneyiz biz kararlarınizda diretmeyin. Herkesin hikayesi başka ben sezeryandan korkuyordum ama doğum yarım saat içinde oldu bitti. Kan verirken bile tedirgin olan biri için büyük biseydi ama çocuğum için herşey değer diyip cesaretlendim. Korktuğum gibi geçmedi 😊 herkese hayırlı doğumlar diliyorum sağlıkla kavuşun bebeklerinize🙏