Senosum38 benimde 25.haftalarda başladı şuan 36.haftadayum geçmiyor sarı bir akıntı kaşıntı bazen çok bazen yok .mantar enfeksiyonu dedi vajinal.kultur yapacak artık birdahaki kontrolde kullanmadığım fitil hap ,sirkeli su ,vs yöntem kalmadı, doktor bazen nazardan yap geçmez doğumdan sonra geçer dedi dirençli oluyormuş hamilelikte hormonlardan can sıkıcı bir durum .ağrı yapıyor bende aşırı bazen şu gibi bir akıntı geliyor korkuyorum suyum mu geldi diye