Day ebegin cok kucuk en az 2 aylik olasiya kadsr 1.5__2 saat arayla emzirmen lazim o cocuk emdikce uyudukca buyuyecek bagisikligi guclenecek ben 1 saat arayla uyanmaya calisiyorum en fazla 1.5 saat ara oluyor bende zor uyaniyorum 1.5 yasinda bir oglum var birde 9 gunluk bebegim var 2 sine tek basima yetmeye calisiyorum biri uyuyo biri uyaniyo 2 sini ayni anda uyumasi bana cok buyuk hediye gibi geliyo gece 2 sininde dohru duzgun uyutmamasina ragmen 1 saate bir emzirmeye calisiyorum bebekler aciktiginin ve doydugunun farkina varamaz onu geceleri emzirmemen yada emzirememen senin ve bebeginin saglina zararli yeterli beslenemezse halsiz duser bagisikligi guclenmez halsiz dusmesinden yada sarilik ihtimalindende cok uyuyabilir aglamaz tepki vermez o nedenle dikkat etmeye calis canim en azindan 2 saatte 1 de olsa emzir geceleri ve gece emzirirken uyumamaya dikkat et telefon felan kurcala gece emzirirken kendim de biseyle ugrasmazlam emzirirken uyukladigim olsu esim uyardi hep ve geceleri 2 saatlik uyku belki uyuyorum belki uyumuyorum hadtaneden ciktigim eve geldigim ilk gece sadece 1 saat uyumustum