Aminee32 evet bende 24′ten beri var özellikle öğrendiğim günden beri çok dikkat ediyorum beslenmeme, her gün mutlaka yoğurt, süt, yumurta, et ya da balık tüketiyorum. Çok şükür gelişimi gayet iyi boyu kilosu normal dedi ama en çok kilo alıcakları haftalar şimdi başlıyor inşallah 36′yı görelim başka bir şey istemiyorum🙏🏼