2 gün sonra ultrasona gideceğim.7+3 olacağım,üstten bakınca bebek görünür mü? 5+6da kese görmüştük.Hem heyecanlı hemde korkuyorum.Betam 2 gün arayla biraz az yükselmişti doktorum biraz korkuttu beni.Araştırdım aslında normalmiş.Azalması ve ya aynı rakamda kalması kötü oluyomuş.ama bende artıyor