Sumeyyebilgi Merhaba kızlar daha çok yeni öğrendim gebeliği belki 3 haftalık bile değil değerler düşük ama deli gibi acıkıyorum bu normal mi yoksa psikolojik mi?
333 Sumeyyebilgi normal bende de hemen açlık hissi oluşmuştu ilk haftalardan daha iyi büyük ihtimal bulantılarınız olmayacak. Biz şimdi tam 38 hafta olduk ☺️
meltemonen Sumeyyebilgi ahah aramıza hoş geldin 😂😂 çok normal canım.. Ben ilk zamanlar ekmek arası buz dolabı yicektim nerdeyse 🤭 sonradan düzene giriyor bol su iç folik asit aksatma ❤️ sağlıkla gelsin inşallah 🙏
momiesbabies Sumeyyebilgi ye ye 😅 mide bulantıları başlayınca mutfağın önünden geçemiyorsun bir süre 😅 bende ilk hafta eyvahh böyle yersem kilo nolcak diyordum
Sumeyyebilgi meltemonen momiesbabies asdfg3 Selin12- çok teşekkür ederim kızlar. Umarım böyle devam etmez yoksa 150 kilo doğurucam. Allah hepinizin bebeğini sağlıkla kucağımıza almaya nasip etsin🤲🤍😘
Selin12- Sumeyyebilgi yiyemiyorum bilirken bol bol yiyin benim midem bulandigi için hiç birsey yiyememistim ve 15 haftaya kadar 10 kilo verdim
meltemonen Sumeyyebilgi öyle devam etmiyor canım 6buçuk ayda sadece 2 kilo aldım ben başlarda çok yememe rağmen
Alya_1963 Sumeyyebilgi hem pskilojik hemde o ağızdaki metalik tadı yok etme adına durmadan bişiler yeme istegi
BeBeU Sumeyyebilgi ben hamile olduğumu bilmiyordum ve ilk 6 haftada hızlı bir kilo alma serüvenim oldu 😬 sonra mide bulantılarıyla aldıklarım serice geri gitti , yani ilk haftalar midende delik varmış hissi bence kesinlikle doğru