Allllah acil şifalar versin aşılı mıydınız? Aşılı iseniz hangisini yaptırdınız? Korkmayın Allah’ın izniyle atlatırsınız. Mümkün olduğunca normal doğum yapmaya çalışın bebeğe bulaş oranı düşüyor ayrıca bebeğe bulaşsa bile korkmayın bir haftadan bebekler toparlıyor çünkü sizin zaten anne karnında bebek gelişimi tamamlanmış Allah’ın izniyle, emzirmenizi ihmal etmeyin, sütten geçmiyor, ama maskesiz yaklaşmayın nefes yoluyla geçen bir musibet bu, birde öpmeyin yahut elinizi onun ağzına götürmeyin. Yani bulaş olabilecek her şeyden kaçının çift maske gerekirse. Daha iyi olur ona bulaşmaması İçin. Siz de kesinlikle güzel beslenin. Kendinizi suçlamadan Allah’tan yardım isteyin size çok dua edicem. Allahım acil şifalar versin. Sezaryende olsa takılmayın en önemlisi bebek iyi Ya elhamdulillah :)