Kumsal0920 Nezomam ben kızıma isimli çıkış seti yaptırmadım dantelli bembeyaz çok güzel bi takım yaptırdım kendi hastane gecelik takımımla kombin oldu İnstagram da öykülü tasarımlar sitesine yaptırdım ve sıfır hata mükemmel olmuş bakabilirsin siteye
Palet Nezomam ben e bebekten aldım normal düz beyaz alt tarafında hafif tüllü bi deseni var. İsimli şeyleri çok abartılı buluyorum. Sadece lohusa tacımki çiçeklerden fotoğraf çekinirken uyumlu olsun diye bebeğimin şapkasına diktim çok tatlı oldu.