Bu gece karnım o kadar kasılmıstı ki cok zor uyudum saat bası uyandım sabah saat 6 da nişanm geldi hemen ılık dus aldım kahvaltımı ettım bal peynır yumurta yedim ama sancılarım cok artmıstı doktorda zaten randwumuz vardı saat 9 da braz plates topunda rahatladım bkac hareket yaptım sancılarım baya sıklasmaya basladı eşimde bende cok panik olmadık hemen eşyaları araba koyduk hastaneye geldiğimde açılmam 6 cm di hemen yatıs verdiler sancılarım düzenli ve sıktı eşim hep belime masaj yaptı ama cok zordu suni sancı aldım cok cok az ama epidural için cok gecti açılmam 8 cm olmustu saat 11 gbiydi. Yarım saate doğmhane dediler asığda 10 cm olmustum 3 kere ıkındım ve oglum geldi allah herkse benm gbi bir doğum nasip etsin🤲🏻 O kadar cok korkuyodum ki doğumdan son zamanlarda hep doğum vdyosu izliyodum siz siz olun sakın izlemeyin çünkü herksın doğumu farklı kızlar🥰 bu arada sancı çekerken bin kere beni sezeryene alın dedim o ayrı😂 ama bebeğiniz doğunca dünyalar sizin oluyor sakın korkmayın sadece dua edin❤️ Allah hepinizin yardımcısı olsun🌺