Güzel anneler merhaba 🤗
Sizlere Normal doğum hikayemi anlatmak istiyorum.
40+2 olduğumuz gün 5 Ekim Salı geceden sancılarım başladı 10-15 dakika aralıklarla. Kimseyi kaldırmak istemedim ve sabaha kadar bekledim. Suyum ya da nişanım henüz gelmedi. 6 Ekim Çarşamba sabahı sancılar biraz daha azalınca yokluyor herhalde dedim. Zaten o gün kontrolüm vardı. Öğleden sonra hastaneye gittik nst çekildi. Sancım çıktı. Doktorumun yanına gittiğimde açılma var mı diye bakalım dedi ve 4 cm açılmam olmuş. 2 saat yürüyüş yap, sonra yatış verebilirim dedi. Eşimle 2 saat yürüdük, arkadaşlarla görüştük, sohbet muhabbet derken doğum acile gittik. Orada tekrar nst çekildi ve açılmama bakıldı. 6 cm olmuş. Hemen yatış verildi. Akşam saat 6 da yatışım yapıldı. 5 saat sonra tam 10 cm le kızımı kucağıma aldım 😍🙏🏻 göğsüme yatırdıklarındaki duyguyu anlatamam. Allah isteyen herkese versin 🙏🏻💜