Benim gebelik şekerim çıktı yaptırdım yüklemeyi. Bence kimseyi dinlemeyin varsa eğer kontrol edilmezse bebeğe çok zararı oluyor ben şuan hem insülin hem diyet yapıyorum bazen buna rağmen yüksek çıkıyor ve son haftalarda bebeğe daha çok zararı oluyor. Kesin yaptırın kimseyi dinlemeyin.