busra1997alpaslan2021 Bicak gibi saplanıyor kızlar ne yapacağım şaşırdım dünden beri gözümde uyku yok ağrıdan gözümde akiyor resmen 36.3den selamlar
Babymoomy busra1997alpaslan2021 bende öyleyim kan idrar tahlili verdim enfeksiyon çıktı bas ağrısı baş dönmesi yapıyormuş doktoruma görünmem gerekmiş sadece parol içiyorum evde doğum kompres uygula alnına anca öyle hafifler
Aslibh busra1997alpaslan2021 canim bendede var buzu dene arkadasim mentollu tas onerdi yarin onu yapcam saclarini ac tara buzu yapistir telden uzak dur acik havaya cik bakem
busra1997alpaslan2021 Babymoomy of of içtim saat 5te ama yani bicak sokuyorlar sanki doğuma 23 kldi grip mi oluyorum göz nezlesi de başladı bugün allah korusun evdeyim soğukta almiyorum ama insallh geçer ❤