Merhaba kızlar 13 haftalıkken ikili test yaptırdık cinsiyet sordugumda erkek dedi ama 16. Haftada netleşir gibi bişey söyledi 14+4 üm doktora gittim dün başka doktorada bi sorayım emin olayım dedim oda görünmüyor dedi sizce ikili testteki cinsiyet tahmini daha sonra değişirmi bebeğim için bişeyler almak istiyorum hep içim içime sığmıyor ama riskede giremiyorum 🤭