Umutduru Kızlar adet günüm normalde dündü yani 2 gü n gecikti dün aksam normal kaset testlerden aldık yaptım sonuç negatif gebelik olsaydı testte cıkması gerekirdi diye düşünüyorum.Yanılıyor olabilir miyim ya da benim durumumu yaşayanlar? Normalde benim adetim ne 1 gün önce ne de 1 gün sonra günü gününe olurum yani o yüzden acaba mı dedim.Belirti olarak da sadece göğüs uçlarım acıyor
Deniz2961 Umutduru Ben testlere pek guvenmiyrm cnm.adetime 6 gün kala ngtftm.2.gun gecikince kan verdim pztf ckti
iyxtviycutxut Umutduru 2 gün gecikmede anlayamıyorsun en az 6 mı 10 mu ne gün geçmesi lazımmış cikarsa belki kan testinde çıkar o daha ilerde bu konularda 🤷♀️
Umutduru Deniz2961 ilçede oturduğum için salı günü aile hekimine gidecegim kan vermek icin tabi adet olmazsam
Hosgeldinbebek Umutduru adet olursan da üzülme, benim de normalde 28 günde bir olurken bebek düşündüğümz zamanlar hep değişti 30 33 güne flan çıktı, ananem günü şaşıyor dedi 😁 yani eskilere göre gebe kalacağına işaret bunlar ne derece doğru bilemiyorum 🙈😁
Umutduru Hosgeldinbebek evet canım onu ben de duydum ama normalde beninkisi asla gecikmez geçen ay ters rahim olduğumu öğrendim ve ona uygun pozisyonu denedik o yüzden ümitliyim🙏🏻
Bebito-ve-annesi Umutduru yok özel hasta olmaya günüm vardı bile ama vücudum da değişim vardı içimde his 😊