Ruj000 hayırlı olsun bebeğiniz
kırkı çıkana kadar emzik pek önerilmiyor meme reddi olmaması için.
Benim bebeğim de doğduğu gün memeden hiç ayrılmamıştı, eşim ziyaret saatinde gelmişti ama bebek memeyi bırakmadığı için görememişti :)
35 günlükken emzik verdik, şimdi 5 aylık ve biz o günden bu güne hala meme reddiyle uğraşıyoruz 😓 kilo alımı da çok az aşırı üzülüyorum