Cok fazla uykum geliyor…Gün içinde sürekli uyuyorum gece de uyuyorum ,uyanıyorum yine uykum geliyor..Halsizlik var..Yeme içmeden keyif almıyorum sizce koronaolabilir miyim?Evde eşimle ben varız sadece ve eşim test oldu negatif çıktı ben niye bu kadar halsizim anlamadim