Umudayolculuk36 Kızlar kabızım 1haftadır önceden olmuyordu beni çok zorluyor bebeğime bir zararı olur mu sizce kabızlığın ve doktor illaç verdi başka çarem kalmadı bu illacı kullanan var mı acil işe yarıyır mu çok rahatsızım uyuyamıyorum bile
Merveb46 Umudayolculuk36 ben gebeliğin son haftası kullandım işe yarıyor … en kötü lavman falan yapın hiç çıkamıyorsanız başıma gelmişti çok kötü bir durum doğum yapıcam sanmıştım 2 saat tuvalette kaldım bütün ev seferber olmuştu 😂😂
Gamzeerdi Ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum hemen şimdi çıkarmaz ama sabaha muhakkak çıkarır allah yardımcın olsun çok zor kabızlık
Merveb46 Umudayolculuk36 benim annem gelip lavman yapmıştı öyle toparlamıştım duphalacta etki etmişti ama lavman kurtarmıştı