minikane21 kizlar erken doğum riski için progestan fitil kullanıyorum. şimdide doktor donaxyl yazdı. 2 fitil ayni anda kullanan oldumu acaba ? sabah akşam progestan öğlende donaxyl al dedi ebe biraz tedirginim..
Nazlii__ minikane21 doktor kullan dediyse bir sıkıntı olmaz bence olsa vermezdi ki Progestan fitili iki tane aynı anda kullanıyordum bende mesela ama hiç böyle düşüncelere düşmedim :)
Denizyildizii minikane21 progestanı ağız yoluylada alabilirsin aklında şüphe varsa. Ama vajinal daha etkili
minikane21 Nazlii__ bende bi ara oyle kullandım ama biri enfeksiyon için diğeri erken doğum için ya ondan biraz tedirgin oldum aynı olsa sorun yokta. progestan koyarken öğlen koyduğum donaxyl erimemiş bile oluyor
Nazlii__ minikane21 tam erimesede biz o fitilden almamız gerekeni almış oluyoruz diğerini de kullandıktan sonra ondada aynısı olacaktır ikisini de sonradan vücuttan atacaksınızdır ben gece yatmadan kullanıyordum mesela ertesi gün akşam üzeri de gelebiliyorduvücut belli olmuyor yani ama takılma derim sakıncalı olsa vermez doktor merak etmeyin ❤️
minikane21 Denizyildizii evet koyduktan sonra aklıma geldi akşamki donaxyl de erimemişti iyice kötü oldum ne bilim keske icseydim bugunlük. doktora yazdım bakalım döner sabah. bi daha almicam zaten böyle icim içimi yiyo