Merveozkaynak_
Hemşire için penye battaniye 5 li zıbın set çorap bez
1.takım 5 li set zıbın ağız mendili çorap bez
2.takım tulum zıbın ağız mendili çorap bez
3 tane yedek zıbın
Temizleme pamuğu
Islak mendil
Peluş battaniye (çıkışta sarmak için)
1 tane muslin
15 tane bez
Alt açma örtüsü
Ekstra ağız mendili
Pişik kremi
2 tane çorap
2 tane atlet
Hırka
Yemeni
2 tane t-shirt
2 tane alt pijama
Peçete
Lohusa pedi ve depeend
İç çamaşırı
Nescafe
Rezene çayı
Kolonya maske
Göğüs pompası
Göğüs pedi
Göğüs kremi
Kirliler için 2 tane poşet
Hastane odasından bildiriyorum 🙋
Bunlardan sadece tulumu giydirmedi annem 2 günlük bebeğe tulum mu giydirilir daha şimdi diye evden eşim ekstra 2 takım daha getirdi 5 li den kusmuklu çıktı bizim kız biraz 🤭yedek zibinlar duruyo kullanılmadı iç zıbın diye aldıklarım çok daha işe yaradı çünkü Agiz mendili dayanmadı en sonunda annem peceteye döndü ağzını falan silerken temizleme pamuğu pişik kremi kullanılmadı ıslak mendili yenidogandi ama annem yıkadı öyle kullanıyoruz
Kendimde de 2 pijamayida kullandım 1 i duruyo daha depend pişmanlık 40 lira boşuna verdim bı tane bile giydirmediler hastane kendisi verdi sonrada kanamam az olduğu için ped kullanıyorum şu an t-shirt un birini giydim hala onla geziyorum 2 gündür çorap hırka yemeni hiç kullanmadım daha odanın içindeyim vede çok sicak diye atletin birini kullandim çamaşır 3 kullandım çok kanamam yok dediğim gibi ememedigi için pompaya hiç ihtiyaç duyamadım daha hemşire kullanma şu an dedi sütüm yok daha göğüs pedini ıslatıp gogusumu silip kızıma öyle vermeye çalışıyorum ama koyduklarimdan çok kullanmadım daha rezene içtim Nescafe annem için koymuştum göğüs kremine de ihtiyaç duymadım daha