Kubraa43 benimde riskli çıktı cnm perinatolojiye yönlendirildim detaylıda herşey güzel çıktı ama ,yinede yaptırın dediler emin olmak için RABBİM e sığınıcaz sağlıklı akıllı evlatlar versin cümlemizinkini korusun kimi duysam çoğunluk ikili tarama testi riskli niye böyle anlamıyorum yazık anneleride huzursuz ediyorlar