Hanımlar hayırlı geceler,
Bugün 28 gün oldu dogum yapalı, canım cok yanıyordu kullandığım pedler pişik mi yaptı acaba diye bu gece ilk kez ayna alıp genital bölgeme baktım. Minik yara gibi birşey vardı sanırım canım ondan yanıyor dikişler atalı 10 gün oluyor oranın kapanmasıda uzun sürer mi böyle yoksa o başka bir yara mıdır ? Böyle olan var mı? Ne kadar sürede tamamen iyileşti sizin o bölgeniz acaba? Muayene gerekir mi acaba aynada bakınca tansiyonum düştü öyle panikim biseyler yazın nolur