Kızlar merhaba. 17 haftalık hamileyim. Akıntı ve enfeksiyon sebebiyle doktorum bu fitili verdi. İnternetten baktığımda birkaç doktor hamileler kullanamaz gibi bir şey yazmış. Bunu hamileyken kullanan oldu mu? Herhangi olumsuz bir durumla karşılaştınız mı?