iyxtviycutxut Bebek bakim cantasi da 3 biberonluk yer var ve 3 biboronu da kullanıyorlarmı kullanıyorlarsa eğer 3 üne ne koyuyorlar 3 ü de sütmü ney? Bilmiyorum ben bilen varmı acaba
alyavetuna iyxtviycutxut birine suluk birine biberon diğerine surup falan oluyor. surup olmazsa yada biberon ek gida için kavanoz oluyor suan mesela toka kutusu var orda ne sığdırırsın onu koy😁
irem-ferdi @iyxtviycutxut birisine mamasının olduğu biberonu koyuyorum, birisine de emzirme imkanım olmazsa diye sağdığım sütümün olduğu biberonu koyuyorum canım