nzngk Deletedmom82 devlette bakıyor fakat her devlet hastanesinde yok. Ayrıca ayrıntılı ultrasonu radyoloji uzmanına değil de bir perinataloji uzmanına prof.. baktırmanızı tavsiye ederm. Çok önemli bir test çünkü. Sağlıkla doğsun.
Deletedmom82 Kubraagacayak aynen 2 D olduğu için o kadar karanlık ki ultrason görüntüsü bebeğimi göremiyorum Burdan fotoğraf atılsa atıcam
Bebegimibeklerken__ Ben normalde devlete gidiyorum gebelik takibi için. Oradaki doktorum burda da yapıyoruz ama özeldeki gibi ayrıntılı değil dedi özeldeki gibi olmuyor yani. Bende bebişimi görebilmek için özelde yaptırdım