Yaren_bayro canım herkeste bir olmuyor. En geç 24.haftada hissedersin. Bende 20. Haftamda hissetmiştim erkekti bebeğim bunun cinsiyetle alakası yok. Onlarda olan sende de aynı zamanda olmak zorunda değil. Tabi yine git doktora ama kendini ve hamileliğini başkalarının hamileliklerine ve yaşadıklarına göre kıyaslama. Her vücut ve her gebelik kendine özeldir.