Haticeey istekalbeni11 Çantamız falan hazır şükür beşikde geldi ama kurulmadı babası akşam işten gelince kuracak bakalım 😂 bende çok yorgun hissediyorum vallahi oyuzden hazırlığı yavaş yavaş bitirdim 🤭
istekalbeni11 Haticeey Aynen çok yorucu biraz ayakta fazla kaldın mı sırtım ağrıyor Bir de diyorlar erkek bebek sancısı hep sırta vuruyor gerçekten de doğrudur
istekalbeni11 Haticeey benim galiba daha doğum pozisyonuna girmemiş Bilmiyorum doktor bir şey demedi Sadece normal doğum görünüyor dedi iki haftada bir gel dedi bu zaten 4 haftam kalmış 28 Ekim’de tekrar gideceğim
Haticeey istekalbeni11 Anladım canım hangimiz önce doğuracak bakalım 🤭inşAllah vaktinde sağlıkla gelirler 🤲