36+4′te doktor kontrolüne gittiğimde ertesi güne zorunlu sezeryana alındım. Gebelik şekeri ve gebelik kolestazı vardı, aynı zamanda kızım sürekli ve uzun süreli olarak karnımda sertleşmeye başlamıştı. Doktorum benegin oksijensiz kalma riskini göze alamayacağı söyledi planlanandan biraz erken doğum yapmış oldum. Sorusu olan varsa yanıtlayabilirim