biroglanannesii 20+2 haftalık hamileyim. Yarın detaylı ultrasonum var . Vişne suyu içip kek yiyip gitmeyi düşünüyorum bebiş hareketli olsun diye . Sizin önerdiğiniz bir şeyler var mı :) 🤍