Merhaba, 37 hafta 4 günlük hamileyim bugün sabahtan beri belimde bi kasılma ağrısı var son 1-2 saattir de sanki regl olcakmışım gibi kasıklarım ve belim ağrıyor acaba ne demek bu durumu yaşayan var mı? Doğum yaklaştığı için olabilir mi? İlk gebeliğim hiç tecrübem yok merak ediyorum