Busy 36 haftalık hamileyim. kan ilacı, d vitamini damlası, omega i Mom vitamin kullanıyorum. Bi de Tsh değerim yüksek diye levitiron kullanıyorum. Doğumdan sonra bırakılıyor mu bu ilaçlar ? Bilgisi olan var mı ? Ya da bi süre daha devam mı ediliyor
Cansu88 Ozellikle doğumdan sonra kullanmak gerekiyor emzirmeden dolayı bebek tüm vitaminleri mineralleri aliyor. Sac dökülmesi yorgunluk olmaması adına doktor kontrolünde kullanmaya devam edin