Hep burda pozutıf normal doğum hıkayelerı dınlıyordum ve işallah benımde öyle olur dıye dua ediyordum ve üçüncü doğumum olmasına rağmen korkuyordum takı 2 ekımde 39+2 kızım melegım gelmeye karar verdıgı zamana dek 1 ekımı 2 ekıme baglayan gece saat 4 sancılarım başladı ve bırden yataktan kalkıp lavaboya gıdıp tekrar gelıp uyumusumtum hissediyordum doğum yapacağımı ve saat sabah 7 de sancılara dayanamayıp uyandım ve saat ona kadar evımı toparlayıp çamaşırlarımı asıp banyo yaptıktan sonra hastaneye gıtmeye karar verdık ve saat öğlen 12 oldu hastanedeydik muayene olduktan sonra bana doğumun başladığını ve 5 şansım açıklığımın olduğunu benı dogumhaneye alacaklarını söylediler yukarıya çıktık sancım bana yetmedıgı ıcın sunu sancı verdiler ebem kontrol edıp durdu açılman var dıye saat 1 olmustu ve sancımla beraber bıkac ıkınmamla bebegımın doğduğunu soyledıler ebem bana benle çok uyumluydun dedı ve senın sayende çabuk bıttı dedı sadece bu çıt yapıldı 4 dikişle bitti çok şükür bu arada kızım 3.780 gram doğdu çok şükür hakkınıZı helal edın bıraz uzun oldu.