Onetreehill Kızlar merhaba, 37 haftalık hamileyim ve dün sabah kahverengi akıntı geldi. Bir gün önce de Nst de ufak sancılarım vardı. Kasılmalarım da oluyor ve akıntı rengim sarı ve krem rengi gelmeye devam ediyor. Doktorumla konuştum bedenini dinle ve dalgalarını takip et renk kırmızıya dönerse haber ver dedi. Bu nişan olabilir mi? Benimle aynı durumu yaşayan var mı?
Demetdemircioglu Onetreehill 37+5te sanci cikinca muayene oldum ertesi gun 3 posta kahverengi akinti geldi nisandir diye dusunuyorum 39+4 oldum ne sanci var ne bisey 😁😁
Demetdemircioglu Onetreehill 😂😂benimde annem cok panikledi hemen cikti geldi baktiki bende dogurcak tip yok hala da yok bekliyoruz 😁😁 nstde sancim ciktigindada hissetmiyodum zaten sen hissetmismiydin 😁
Onetreehill Demetdemircioglu aynen bizimkilerde öyle herkes panik şuan bekliyoruz😂 bi de herkes grip hızlı iyileşmek için takviyelet alıyorlar😂 bende hissetmemiştim doktor ufaktan sancıların cıkmış deyince nasıl yaniii dedim🤪
Demetdemircioglu Onetreehill seninkide erkekmis heralde benimkide erkek trolledi cocuk bizi😂 doktor gecen hafta icin bu hafta dogabilir demisti ha bugun ha yarin diye bekle bekle gelmedi yarin yine randevum var bakalim🤣
Onetreehill Demetdemircioglu evet benimki de erkek, bu minikler trolledi bizi, sağlıkla gelsinlerdr bekleyelim biz😍😇🙏🏻