Gizemgizem sizinle aynı düşüncelerdeydim hatta kendi isteğimle spinal sezaryen olucaktım ama çok korkuyodum o esnada nefesim falan kesilirse diyodum kendi kendime bide doğum sonrası ameliyat ağrısı korkutuyodu ne var cesaret etsen de normal doğursam diyodum ama sonra yok yok en iyisi sezaryen diyodum ama gel gelelim hiç bişey planladığım gibi olmadı doğum tarihinden bi gün önce oğlum normal doğumla dünyaya geldi yani siz oluruna bırakın bebeğiniz kendisi seçiyo dünyaya geliş şeklini o an ağrı sızı çekiliyo evet ama asla normal doğuramam diyen ben bile doğurduysam herkes doğurur kendinize güvenin biz kadınız güçlüyüz ve herşeyi başarırız 💪