MMmerve_ Kızlar bulantının folım asıtle bı ılgısı olabılırmı? Bugun ıcmedım sukur hıc olmadı ama su gune kadar hıcbısey yıyemıyodum bugun azda olsa meyve yıyebıldım gebyfol kullanıyorum folık asıt olarak boyle bı durum yasayıpta dıkkatını ceken oldumu
Fatmaozdemir MMmerve_ geceleri bulantı hapim da oluyor prilam onunla beraber içince bir sorun olmadı ama icmedigimde uykumdan uyandırıp mahvediyor beni