Cansel22 Kızlar A101e çok güzel bebek kiyafetleri kuvetler geliyor haftaya bakın bi karın toparlayıcı korsede var
DILOS06 Cansel22 canım bizim burdaki a 101 de o katologda olan müslin örtü yelek zıbın vs kalmıs sadece zıbın aldm ben de yelekler biraz buyuk geldi gözüme neden haftaya gelecek seyi bu hafta koymuslar ki ben de bugün sans eseri gördüm gezerken
Mom62266 Cansel22 ben de onu bekliyorum bu ara da eşim de BİM de çalışıyor bugün Sevkiyat gelmiş BİM’e de gelicek bebek ürünleri ama tarihini oda bilmiyor ne zamana satışa koyucaz diye
teletabi DILOS06 erken reyona çıkarabiliyorlar canım mağazaya bağlı bişey. Bizim burdada bikaç gün önceden açılıyor yoğunluğu azaltmak adına
DILOS06 Cansel22 valla bende anlamadm ki evet 14 ekim yazıyor bende sans eseri gördüm bugün katologdaki urunlerdi ama gorduklerim bisey kalmamıs zaten
Mom62266 alparslanannesii1661 hayır geldi bir daha gelmez diye bir şey yok belli zamanlar da gene geliyor 😊
alparslanannesii1661 Mom62266 ayy ınsallah herkes alabilir o zaman ben legende yikicamda alamayan cok üzülüyordu😂🙈
Mom62266 alparslanannesii1661 eskiden ben de bim de çalışıyordum hem kendimden hem eşimden biliyorum biz de ilk geldiğin de almadık çünkü gene gelecek 😀😀