KbraKln-kuru canım ben daha 2gün önce gittim Harika bi bayan sadece biraz yoğun onada neşeli olursan çok nazik bi şekildeee ilgileniyor 4D ultrason u var ve kocaman ekran sen içerde baba da dışardan büyük ekrandan görebiliyor Yani sen neşeli olup kibar olursan doktor Harika