Livakerem köyden alınan yani açık sütler kaynatılır çünkü çiğ süttür ama evde kaynatılan sütünde yararlı tüm değerleri kaybolur çok yüksek ısıya maruz kaldığı için. Mümkün olduğu kadar pastörize günlük süt tüketin ama kaynatmaya gerek yok. Soğuk içemiyorsanız hafif ılıtın öyle için. pastörize ıçuzun önğrlü sütler de, pastörize günlük sütler de ısıl işlem görmüştür ve çiğ değildir😊