Hayallerim95 15 haftalık hamileyim biraz ayakta kalıp iş yapsam mutfakta bulaşık yıkasam hemen sol bel tarafımda ağrı oluyor resmen topallayarak yürüyorum kalça mı oluyor bel ağrısı mı normalmidir bu haftalarda neden oluyo acaba 😓
Cimen_1409 Hayallerim95 bende uzanıp kalktıgım zaman oluyordu o haftalarda şimdi 30+3haftayım bulaşık yıkayınca bi odayı süpürünce biraz yürüyünce hemen ağrı giriyor belime bacaklarıma yürüyemiyorum o derece oluyor
Tgbkrm-21 Hayallerim95 ahh hemde nasil bi agri ki sorma benimde sol taraf uzanıp kalkarken iki bacak arası kopuyor biraz ayakta dursam belim kopuyor doktoruma sordum ortopediye git dedi ne alakaysa
teletabi Hayallerim95 normal canım magnezyum eksikliğinden olabiliyor bende de var aynı dert magnezyum başladık bugün. Doktoruna söyle büyük ihtimalle oda yazar
Yagmurgel2020 Hayallerim95 benimde çyleydi ama bende bel fıtığı var şimdi 35 haftadayım oturduğum yerden kalkmam yarım saati buluyor 😂
Cimen_1409 Hayallerim95 benimde yok 54 kiloydum hamile kaldım şimdi 62 kıloyum ilk kızımda böyle birşey yoktu çok rahattım bu kızım resmen anamı ağlatıyor 🙂🙃