Gta-35 Idrar enfeksiyonuna batırdım bir sıkıntım yok ama idrarimdan ilaç kokusu geliyor acaba bu ilaçtan dolayı mi ?
Merve_KOPUK Gta-35 bende aynısını kullanıyorum ama hic bu tarz bi şikayetim olmadi koku hassasiyetinden kaynaklaniyo olabilirmi acaba ?
Asyaveannesi36 Gta-35 bende aynı ilacı kullanıyorum bende de öyle birşey olmadı bol su içiyor musunuz?
Burcu0302 Vitaminler yapabilir diye düşünüyorum bende dolu vitamin kullanıyorum koku yaptığını kesinlikle düşünüyorum bol su için 3 litre içiyorum zorluyorum