@Busradoga ikiside anestezi tekniği tek başına spinal da yeterli oluyor epidural da ameliyattan sonra çok işime yaradı ağrı sızı hiç bişey hissetmedim eve geldikten sonra bi kaç gün dikişlerimde yanma sızlama oldu oda ayaktayken oluyordu yatınca geçiyordu yani yarın deseler yarın bidaha doğururum o ameliyata girerim. Ben çok cesaretli ve korkusuz girdim o güne kadar öyle düşündüm insanlar nelerle uğraşıyo bir çocuk mu doğuramycam diye teselli ettim tamamen psikolojinizi böyle hazırlamalısınız enerji çok çok önemli 🙏 3 gün sonra hiç bir şeyiniz kalmaz merak etmeyin 🌸